Autor |
Wiadomość |
Gucio12 |
Wysłany: Pią 13:42, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
No dzieki Kobyła przyda sie |
|
|
Kobyła |
Wysłany: Czw 15:07, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
Jak niebedziecie umiec zrobic nicku to na gadu piszcie ze cos wam nieidzie to albo wam nick zrobie albo powiem jak pzdr:) |
|
|
Kobyła |
Wysłany: Czw 15:05, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
I pamietajcie Niech Broń będzie z Wami:PP |
|
|
Kobyła |
Wysłany: Czw 14:59, 08 Lut 2007 Temat postu: Animowany Nick(ręcznej roboty) |
|
Zapewne każdy z was widział jak ktoś animował sobie nick w czasie gry lub po niej W tym poradniku opisze jak to można zrobić w prosty i szybki sposób.
Otwieramy notatnik i wpisujemy w nim np:
set name ^1[F^9EA^1R]
wait 10
set name ^1[F^9EA^1R]^9*
wait 10
set name ^1[F^9EA^1R]^9*^1Clan
wait 10
set name ^1[F^9EA^1R]^9*^1Clan^9*
wait 10
set name 1[F^9EA^1R]^9*^1Clan^9*^1jest
wait 10
set name 1[F^9EA^1R]^9*^1Clan^9*^1jest^9SUPER
"wait 10" oznacza, że nick zmieni się po jakimś nieokreślonym bliżej czasie.
Teraz zapisujemy plik w formacie cfg. Do folderu.../Main CoDa2
Pamiętaj !!! plik.cfg a nie plik.cfg.txt
Teraz w czasie gry włączamy konsole i wpisujemy /exec plik.cfg i juz nam sie animuje nick ale najlepiej zbindować to zeby potem ciągle nie wpisywać tej komendy. A więc wpisujemy /bind t exec plik.cfg i za każdym razem kiedy naciśniemy "t" to zacznie nam się animować nick.
Aha i jeszcze jedno... najlepiej taki nick stosować wtedy kiedy oglądamy końcowe wyniki, zeby nie powodować kosmicznych lagów.
Życze powodzenia w tworzeniu nicku |
|
|